luni, 10 octombrie 2011

Salata de vinete

salata de vinete1
Vreau sa-ti prezint acum reteta pentru salata de vinete asa cum o prepara bunica mea. Eu am preluat de la ea reteta pentru ca-mi place foarte mult gustul.
De ce ai nevoie?
- cateva vinete
- ulei
- sare
- ceapa

Coci vinetele la foc iute, le cureti imediat de coaja, iar pulpa o pui la scurs.Ca sa le curat de coaja, eu le asez pe un tocator de lemn, le tai pe mijloc de-a lungul cu un cutit, le despic in doua, apoi cu o lingura de lemn iau pulpa si o pun intr-o strecuratoare la scurs.

salata de vinete2

Dupa ce s-au scurs bine, amestec intr-un castron vinetele (netocate) cu o ceapa taiata foarte marunt si sare.Apoi incep si picur putin cate putin uleiul, ca la maioneza, pana cand gustul e cel care-mi place mie (aproximativ un pahar de ulei, dar asta depinde si de cantitatea de vinete folosite).




salata de vinete 3


Imi place sa le prepar asa fara sa le toc, pentru ca nu mai e nevoie. Daca sunt bine coapte/patrunse, vinetele se maruntesc cand le freci cu ulei.
Se servesc pe paine cu felii de rosii alaturi.

Pofta mare!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu