luni, 12 decembrie 2011

Ostropel de pui cu pilaf

Pentru ca mi-a ramas niste carne de la un pui rotisat, m-am hotarat sa o transform intr-un ostropel. Foarte simplu si foarte rapid.

Am portionat carnea in bucati mici si am asezat-o intr-o cratita.

Separat am facut un sos din 5-6 linguri bune de bulion, o lingura de faina, sare, piper si apa.





























Am turnat sosul peste carne si am lasat la foc mic, amestecand mai mereu.
















Dupa vreo 10 minute de fiert, am adaugat usturoi tocat marunt si patrunjel.











































Ideal de servit cu pilaf de orez, mamaliguta, cus-cus.






























Pilaf: o parte orez, 4 parti supa de pui, sare, piper. Le pun pe toate intr-o cratita care nu lipeste si le las la foc mic. Se face singur practic. Nici macar nu amestec in el.

Mamaliguta: pun o cantitate de apa la fiert intr-o cratita care nu afuma. Cand clocoteste apa, pun malaiul in ploaie, amestecand mereu cu telul, pana cand se ingroasa. Apoi las sa fiarba cam 10 minute la foc mic si o rastorn pe o farfurie. In felul asta mamaliga iese un pic mai moale.

Cus-cus: similar cu pilaful.

Pofta mare!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu