miercuri, 29 august 2012

Ciorba de legume

Ingrediente:

- 2 cepe
- 2 morcovi
- 1 pastarnac/patrunjel radacina
- 1 telina mica
- 1 ardei
- 4-5 cartofi
- 1 dovlecel mic
- 2 rosii mari
- 1 pahar cu bors
- sare
- 2 linguri ulei
- 1 legatura de patrunjel

Mod de preparare:
Am curatat legumele, le-am spalat si le-am taiat in forma dorita. Am calit in cele 2 linguri de ulei + putina apa (cat sa acopere fundul oalei) ceapa, morcovul, ardeii, telina, pastarnacul, apoi am adaugat apa clocotita (cam jumatate de oala). Au fiert cam 15 minute, apoi am adaugat cartofii si dovlecelul. Am mai lasat sa fiarba inca 15 minute, apoi am adaugat rosiile decojite si taiate cubulete. Dupa ce au fiert si rosiile (5-10 minute) am completat cu apa fiarta, am pus borsul si sarea. La sfarsit am adaugat patrunjel verde tocat marunt.



Pofta mare!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu