joi, 29 noiembrie 2012

Ficatei cu legume la cuptor




Ingrediente:

- 1 caserola cu ficatei de pasare
- legume (ce ai prin camara): eu am folosit cartofi, morcovi, brocoli, ceapa si ardei rosu.
- condimente: sare, piper, boia dulce, rozmarin, foi de dafin.



Mod de preparare:
Am curatat ficateii si i-am spalat, apoi i-am dat cateva minute in unda.
Am curatat legumele, le-am spalat si le-am taiat cuburi, rondele sau alte forme dupa cum am considerat de cuviinta, apoi le-am asezat intr-o tava unsa cu ulei. Le-am presarat cu sare si piper si le-am amestecat, apoi deasupra am pus ficateii. Peste ei am presarat din nou sare si piper (dar mai putin), boia dulce, rozmarin si cateva foi de dafin.



Am pus si o cana de apa, apoi am acoperit tava cu folie de aluminiu si am dat la cuptor cam 30 de minute. Dupa aceea, am indepartat folia si am lasat tava neacoperita inca vreo 15 minute.



Merg foarte bine cu castraveciori murati.
Pofta mare!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu