joi, 5 iulie 2012

Mancare de dovlecei cu carne de pui

Am folosit:
- cam 1 kg dovlecei taiati cubulete
- 2 cartofi
- 2 cepe
- cativa catei de usturoi
- o rosie
- o jumatate piept de pui
- sare
- piper
- patrunjel

Am prajit un pic carnea taiata cuburi mari in ulei incins.


Am scos bucatile de carne si am calit dovleceii taiati cuburi.




Apoi am scos si dovleceii si in sucul ramas am adaugat ceapa tocata marunt, apoi usturoiul, apoi cartofii, apoi rosiile.







Le-am lasat un pic sa se patrunda si apoi am pus carnea prajita inainte, am adaugat apa cat sa acopere toate cele si am lasat la fiert cam 15 minute.



Apoi am adaugat dovleceii caliti inainte, am mai lasat sa fiarba inca vreo 15 minute, apoi am potrivit de sare, piper si la sfarsit am adaugat patrunjel tocat.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu