marți, 3 iulie 2012

Snitele la cuptor cu piure de cartofi (1)



 De data asta am pregatit snitele la cuptor, am zis sa mancam mai sanatos, sa nu le mai prajesc in ulei incins.
Asadar, am batut pieptul de pui cu ciocanul de snitele.




Le-am condimentat cu sare si piper, apoi le-am dat prin faina, apoi prin ou batut si apoi prin pesmet.






 Le-am asezat intr-o tava unsa cu putin ulei, am acoperit tava cu folie de aluminiu si am dat la cuptor, la foc mediu pana s-au rumenit pe o parte, apoi le-am intors si pe partea cealalta. Sunt foarte gustoase si nu au nici un pic de grasime ca cele prajite in ulei.




Am servit cu piure de cartofi. Piureul de cartofi l-am preparat astfel: am fiert cativa cartofi cam 30 de minute, apoi i-am pasat cu telul (mai face cineva cu telul?), am adaugat sare, putin ulei, lapte si totul a fost gata repede si cu un gust minunat. Pofta mare!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu