duminică, 15 iulie 2012

Ficatei de pui in tigaie (2)


Ingrediente:
- 500 g ficat de pui
- 2 cepe
- bulion
- sare
- piper
- rozmarin
- busuioc
- cativa catei de usturoi
- o legatura de patrunjel


Mod de preparare:
Am tocat ceapa marunt si am calit-o in 2 linguri de ulei+putina apa.


Ficateii i-am curatat de pielite, i-am spalat bine in apa rece, i-am tinut 30 de minute in lapte, apoi i-am scurs si i-am pus peste ceapa. I-am lasat cateva minute pe o parte, apoi i-am intors pe partea cealalta.




Dupa ce s-au calit ficateii pe cele 2 parti, astfel incat sa nu mai iasa sange din ei, am adaugat bulion, sare, piper, rozmarin, busuioc si apa cat sa acopere bine ficateii. Apoi i-am lasat sa fiarba cam 30 de minute.


Apoi am adaugat usturoiul taiat, am mai lasat sa mai dea cateva clocote, apoi am pus patrunjelul si gata!




Pofta mare!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu