marți, 30 august 2011

Mancare de mazare



Ingrediente:
- 2 cepe mari
- 1 morcov
- carne de pui (eu am folosit copane)
- 2 linguri de ulei
- 2 linguri de bulion
- 1 lingura de faina
- 1 legatura de marar






Am calit ceapa in ulei + apa. Poti pune si un morcov taiat rondele (da bine in farfurie).

 



Separat am prajit un pic bucatile de carne, apoi le-am pus peste ceapa.
 


Am adaugat mazarea si am completat cu apa fierbinte, cat sa acopere mazarea.

 


Dupa ce a fiert mazarea, am facut un amestec din 2 linguri bulion, o lingura rasa de faina, putina sare si apoi am subtiat cu apa. Acest amestec l-am pus peste mazare si am amestecat continuu, timp de cateva minute, pana s-a ingrosat un pic. Apoi am adaugat marar tocat si asta a fost tot.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu