marți, 16 august 2011

Supa de galusti (moi si pufoase)


Dupa zeci de incercari nereusite, in care galustile imi ieseau tari ca niste gloante, am gasit o metoda prin care sa-mi iasa galusti mari si pufoase (si anume sa separ albusurile de galbenusuri). Uite mai jos cum fac eu supa de galusti.

Intr-o oala am pus la fiert cateva bucati de carne de pui, cativa morcovi, cativa cartofi, o ceapa intreaga si o bucata de telina.





















Am luat spuma, apoi am lasat sa fiarba la foc mic pana cand toate au fost fierte (cam o ora). Apoi am strecurat zeama in alta oala si am lasat-o pe foc sa fiarba incet.









Intre timp, am pregatit galustile. Am folosit 2 oua, am separat galbenusurile de albusuri, iar albusurile le-am batut spuma cu un praf de sare.












Apoi am incorporat galbenusurile, amestecand de jos in sus.











Am adaugat gris in ploaie (cam 3-4 linguri pentru fiecare ou), pana cand s-a facut ca o smantana mai grosuta (care sa nu curga).






Am adaugat o cana de apa rece in oala (ca sa nu clocoteasca), apoi cu o lingurita inmuiata in supa am luat putina compozitie (nu foarte plina lingurita) si i-am dat drumul in supa.








Am repetat pana cand am terminat toata compozitia. Aici e aici! La mine nu se duc la fund, ci raman la suprafata, iar prima impresie pe care mi-o dau este ca nu vor creste mari si pufoase si vor ramane ca niste gloante. Asta e momentul de care imi este cel mai frica.






Ce fac eu? Acopar oala cu un capac, dau focul tare pana cand incepe supa sa fiarba, apoi pun o cana de apa rece si las focul mic. Cand incep din nou sa fiarba, galustile mele sunt mari si pufoase spre marea mea bucurie.










Uite-le! Ce parere ai? Iti plac? Tie cum iti ies?









Am adaugat patrunjel tocat marunt si am lasat oala acoperita ca sa patrunda bine aroma.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu