luni, 29 august 2011

Sarmalute invelite in foi de varza acra

Am primit de la mama niste varza acra, asa ca m-am hotarat sa fac niste sarmalute.

Compozitie:
  • 1 kg carne tocata (porc+vita)
  • 2 cepe mari tocate marunt
  • 1 cana orez (mie imi plac sarmalele care au mai mult orez)
  • 1 cana apa
  • sare
  • piper
  • bulion de rosii


Am amestecat bine toate componentele pana cand orezul a absorbit toata apa si abia apoi am infasurat sarmalele in foi de varza.
Pe fundul unei cratiti largi am pus:
  • 1 strat de frunze de varza acra
  • boabe piper
  • foi de dafin
  • crengute de marar
  • crengute de busuioc
  • 2 linguri bulion de rosii
Apoi am asezat sarmalele de jur imprejur. Le-am acoperit cu apa clocotita si le-am lasat pe aragaz la foc mic-mic pana au fost aproape gata. Apoi le-am bagat la cuptor pentru vreo 30 de minute.


Sunt delicioase cu mamaliguta calda.

Pofta mare!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu