luni, 18 iunie 2012

Ciorba de perisoare

Astazi am facut o super ciorba de perisoare. A iesit atat de gustoasa, mmmm.
Asadar, am folosit:
- 2 morcovi
- 1 ceapa
- 3 cartofi
- 1/2 dovlecel
- sare
- bulion
- bors
- patrunjel

Pentru perisoare:
- 300 g carne tocata pui
- 1 ceapa
- sare
- piper
- bilion
- 1 felie paine inmuiata in apa
- 2 linguri orez
- patrunjel



Am pus la fiert morcovul, ceapa (taiate marunt) si cartofii intregi (pe care i-am scos cand s-au fiert si au ajuns piure), cand au fost aproape gata am adaugat dovlecelul (cubulete), apoi perisoarele.






Perisoarele le-am facut din amestecul de mai sus, am inmuiat mana in apa rece si am modelat mingiute mai mari (cam 2-3 cm diametrul), pe care le-am asezat pe un tocator, iar cand le-a venit randul le-am pus in ciorba.














Am lasat sa fiarba la foc mic.

















Cand s-au fiert si perisoarele, am adaugat sare, o lingura de bulion, bors (dupa gust), si am lasat sa clocoteasca cateva minute.








Apoi am presarat poatrunjel tocat.

Sa aveti pofta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu