sâmbătă, 16 iunie 2012

Varza calita






De data asta am gatit varza fara carne.












Am tocat varza cat de marunt am putut eu (nu-s tocmai experta in asta). Am presarat sare si am lasat-o asa cam 1 ora, ca sa se inmoaie.







Intr-o cratita larga am pus 3 linguri ulei si 3 linguri apa, peste care am adaugat cate putina varza scursa in prealabil de zeama lasata si am calit-o pana cand am terminat-o pe toata.






Apoi am facut un amestec de bulion diluat cu apa, sare, piper, cimbru, busuioc si ardei iute tocat, l-am adaugat peste varza si am lasat la fiert la foc mic. De obicei, pun cratita la cuptor, dar azi am folosit aragazul.


























La sfarsit am presarat marar tocat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu