marți, 26 iunie 2012

Milka Daim Snax - ne place la nebunie




Am cumparat de multe ori cafea Jacobs care avea atasata o pungulita cu Milka Daim Snax, cred ca stii de promotia asta.
Ei bine, la noi punga cu dulciuri se goleste instant. Asa ca m-am tot gandit daca pot sa fac si eu in casa asa ceva. Am studiat un pic eticheta ca sa vad ce contin si apoi m-am apucat de treaba.





Am pus 200 g zahar intr-o cratita pe aragaz, si l-am lasat pana s-a caramelizat.



Apoi am adaugat 200 g unt si am amestecat continuu pana cand s-a omogenizat bine.






 


Am adaugat cateva linguri de nuca pisata (era mai bine daca puneam alune, dar nu aveam in casa), apoi fulgi de porumb pana cand s-au incorporat bine si compozitia a devenit un pic mai tare.







Apoi am luat gramajoare cu lingura si le-am asezat pe o farfurie; le-am dat la rece si au fost delicioase. Nu au iesit atat de tari si de crocante ca cele originale, dar gustul e nemaipomenit.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu