joi, 14 iunie 2012

Grisine de casa

 Ingrediente:
- 250 ml apa
- 500 g faina (sau chiar mai mult, depinde de capacitatea de inglobare)
- 50 g unt
- 50 ml ulei (de masline ar fi excelent, eu am folosit de floarea soarelui)
- 1 cub drojdie
- un varf de cutit de sare
- seminte de susan sau mac


Am cernut faina intr-un castron, am facut un mic spatiu la mijloc, am adaugat apoi untul taiat cubulete, uleiul, drojdia dizolvata in apa calduta si restul de apa.




















Am amestecat cu o lingura, dar a fost nevoie sa mai adaug faina, pentru ca aluatul era cam moale.




















Apoi l-am framantat pe masa de lucru, pana cand a capatat o consistenta moale si nelipicioasa.











L-am lasat la crescut aproximativ o ora intr-un vas acoperit, apoi am adaugat semintele de susan si am framantat din nou, usor. Am intins foi dreptunghiulare si am taiat fasii subtiri (cam de 1/2 cm) cu rozeta pentru pizza (pentru ca n-am avut rabdare sa le fac cilindrice :)).





















Le-am asezat intr-o tava tapetata cu faina si le-am copt la foc mediu cam 20 de minute pana cand s-au rumenit usor.

 










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu