luni, 19 septembrie 2011

Salata de ardei copti

Mie imi plac ardeii copti la nebunie, cum ii fac, cum ii mananc.
Cum ii prepar? Foarte simplu.

De obicei folosesc ardei capia (din cei lungi), dar acum am folosit ardei gras pentru ca din astia aveam, imi trimisese mama.Asa ca am copt ardeii pe un suport de tabla, pe aragaz, i-am intors pe toate partile ca sa se faca bine si cand s-au copt suficient, i-am pus intr-o cratita, am presarat sare pe ei si am acoperit cratita (mare grija sa nu-i arzi pentru ca altfel nu mai alegi nimic din ei). Apropo, poti sa-i faci la cuptor, pui folie de aluminiu in tava, apoi asezi ardeii si ii lasi pana se inmoaie. E mult mai simplu, nu stai mereu sa intorci ardeii si nici nu mai ai teama ca s-au ars.

Dupa ce s-au aburit bine, i-am curatat de coaja, apoi i-am pus intr-un castron, am adaugat sare, ulei si otet. Sunt foarte gustosi. Pot fi mancati ca atare (asa cum ii mananc eu) sau ca salata pentru un anumit fel de mancare. Daca ai rabdare ii poti curata de cotoare si seminte, ii tasi feliute, ii faci tocanita etc., dar la mine nu mai ajung in faza asta.

Pofta mare!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu