luni, 3 octombrie 2011

Placinta cu branza in aluat foietaj

Am preparat un aluat foietaj asa cum ti-am descris in postarea anterioara.

Umplutura:
- 1 Kg branza dulce
- 300 g stafide galbene (stafidele trebuie sa stea cel putin o jumatate de ora in lapte, pentru a se umfla)
- 4-5 oua
- zahar aproximativ 200 g (sau in functie de gustul fiecaruia)
- 2 pliculete de zahar vanilat sau esenta de vanilie


Am luat prima bucata de aluat foietaj din frigider, am intins-o pe masa de lucru unsa cu ulei, dandu-i dimensiunile tavei (am facut acest lucru cu mana, nu am avut nevoie de facalet). Apoi am asezat-o in tava de la aragaz unsa cu ulei, peste ea am varsat compozitia de branza si am repartizat-o uniform pe toata suprafata, iar deasupra am asezat a doua foaie. Am presat un pic pe margini ca sa nu iasa branza la copt, apoi am facut crestaturi de forma patrata cu un cutit ascutit (poti alege ce forma vrei pentru viitoarele placinte). Pe deasupra am uns cu galbenus de ou si apoi am introdus tava la cuptorul preincalzit. La foc mic a stat cam 60 minute, iar rezultatul este acesta.
Pofta buna!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu