marți, 19 iunie 2012

Iahnie de fasole cu afumatura


Ingrediente:
- 500 g fasole boabe
- 2 morcovi mari
- 2 cepe mari
- 1 telina mica
- afumatura (kaizer, costita afumata, ciolan afumat dupa preferinta)
- sare dupa gust
- piper dupa gust
- cateva foi de dafin
- 2 linguri de bulion de rosii
- patrunjel tocat
Am fiert fasolea in mai multe ape pana s-a crapat. Apoi am trecut-o prin jet de apa rece.



Intr-o cratita larga am pus fasolea fiarta, morcovii, ceapa, telina (toate tocate cubulete), afumatura taiata cuburi mai mari, sare, piper si foile de dafin. Apoi am acoperit cu apa si am alasat sa fiarba la foc mic cam 30 de minute.





Dupa ce au fiert bine, am adaugat bulionul, am ami lasat sa dea cateva clocote, apoi am pus patrunjel tocat si gata! Pofta mare!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu