duminică, 10 iunie 2012

Prajitura cu visine


Intotdeauna mi-a placut prajitura cu visine; amestecul de dulce cu acrisor, mmm. Si nu sunt singura, nu-i asa?

Asadar am folosit:
6 oua
300 g zahar
300g faina
1 plic zahar vanilat
1 plic praf de copt
500g visine

Visinile le-am spalat, le-am scos samburii, le-am lasat la scurs intr-o strecuratoare si apoi le-am amestecat cu o lingura de faina.


 
Blatul: Am batut albusurile spuma (la robot - ce simplu e, mai greu e pana speli robotul :)), adaugand treptat zaharul si zaharul vanilat

 Apoi am adaugat galbenusurile, amestecand de jos in sus.



Apoi am adaugat faina si praful de copt, tot asa amestecand usor de jos in sus.


Intr-o tava teflonata unsa cu ulei si tapetata cu faina am pus compozitia, apoi visinile una cate una (asezate ca soldateii).


Apoi am introdus a cuptor, la foc mediu, cam 30-40 de minute.





Sper sa iti placa si sa incerci si tu!
Pofta mare!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu