miercuri, 20 februarie 2013

Chec-prajitura sau prajitura-chec?

Compozitie de chec coapta in tava de prajitura, suna un pic ciudat parca. Dar asa s-a intamplat, pentru ca nu am forma de chec. :)

Ingrediente:
- 5 oua
- 150 g zahar
- 250 g faina
- 1/2 plic praf de copt
- 2 linguri esenta de rom
- 1 varf de cutit de sare
- 1 plic zahar vanilat

Pentru crema am folosit:
- 60 g margarina
- 1 lingura zahar
- 1 lingura lapte dulce
- 1 lingura cacao


Mod de preparare:
- Am separat albusurile de galbenusuri;
- Am batut albusurile cu sare pana s-au facut spuma, apoi am adaugat treptat zaharul si zaharul vanilat;
- Am batut in continuare pana cand s-a topit zaharul;
- Am adaugat galbenusurile, romul, faina si praful de copt;
- Jumatate din compozitie am asezat-o in alt vas, urmand a o amesteca cu crema;
- Pentru crema am amestecat toate componentele pe foc pana cand am obtinut o compozitie usor groasa; apoi am lasat-o la racit si am amestecat-o cu jumatate din compozitia preparata anterior;
- Am obtinut astfel 2 vase: unul cu compozitie de culoare galbena, altul cu compozitie maro)
- Am uns o tava teflonata cu ulei, apoi am turnat din fiecare vas, alternativ, cate o lingura de compozitie;
- Am copt la foc mic, cam 30 de minute, pana a trecut testul scobitorii.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu